Monday 5 October 2009

hari yang malas

hari ni hari yang cukup malas nak wat keje...
dulu2 susah nak wat keje sebab stress... tapi hari ni jadi malas sebab terlampau 'tenang'... rasa cam nak menikmati ketenangan ajer... rasa takut nak menghadapi kerja, takut stress datang balik...

padahal kerja aku tak pernah surut pun...
tapi ketenangan ini datang bukan percuma, ada harganya. aku jumpa ketenangan ini bila aku melepaskan banyak punca stress sepanjang ramadhan yang lepas. lepas satu, satu aku lucutkan dari bahu aku ni.

so, semakin hari, aku berasa semakin tenang... tapi... kenapa aku malas lak???? dulu semangat nak wat keje, tapi otak susah nak jalan. sekarang semua dah clear, penyakit malas datang balik... Ya Allah... semoga aku tabah hadapi ujian kemalasan ini.

you reap what you sow... apa yang aku boleh reap dari kemalasan ini? r.i.p. boleh la kot...
rasa cam nak lari masuk hutan beberapa hari jer hahahaha
takpun gi tempat air terjun ker... tepi pantai ker... escapade sekejap dari dunia teknikal ni...

best kan, kalau boleh lari sekejap ke tempat2 camtu?

0 comments:

Post a Comment