Tuesday 6 October 2009

projek

Ada sorang lagi member ajak aku wat projek joint venture ngan dia. ni dah yang ke berapa dah tahun ni. takde la byk sangat pun. projek yang ni pun macam ok jugak, walaupun aku sebenarnya kurang berminat sikit nak wat projek luar KL nih. tapi takpe...

aku nak tengok dulu komitmen member aku ni camane. takut jadi macam satu projek yang baru kansel bulan puasa hari tu. takde komitmen langsung. aku cakap xde mood nak buat ajer, terus 'ok...'. aku x suka project partner camtu. x menunjukkan kesungguhan langsung.

so, harapnya projek yang baru ni komitmen tinggi sikit la. dah lama xde projek yang berjalan lancar. bagi aku duit bukan la yang paling penting, tapi aku nak kepuasan dalam melakukan sesuatu. so kalau ada sesapa lagi yang nak ajak aku JV mana-mana project, syarat2 utama:

1) komitmen kena kental. rasa nak buat tu kena cukup kuat, jangan main2
2) jangan main tipu. tipu partner, tipu customer, tipu vendor... aku x lapar makan duit haram

0 comments:

Post a Comment