Tuesday 13 October 2009

Kamen Rider figurines


Kamen Rider Zanki

At first, aku nak tulis benda ni kat blog d-v (satu-satunya blog yang aku rajin update), tapi pikir2 balik, sekali sekala bukak citer kat sini ok jugak kan?

aku nak citer pasal figurines kamen rider (KR) aku...
dulu2 aku rajin beli figurines nih. setiap bulan aku peruntukkan beberapa ratus RM untuk beli benda nih. sampai la beberapa bulan lepas aku stop membeli di atas sebab yang tak perlu aku citer.

antara koleksi aku?
Album 1
Album 2
Album 3
Album 4

Tapi kalau keluar mana2 shopping complex (expecially times square), aku mesti kalau tak singgah, usha2 gak la kedai2 figurines ni... kadang2 lupa diri ooo
memang aku obses dulu. sekarang pun macam nak obses balik dah... sebab aku makin selalu lak main2 ngan bende nih. cam bebudak main dolls jer..
satu hari...

situasi: aku tengah betul-betulkan pose dua figurines (dark kabuto & gattack) di atas motor masing2. tiba2 dari bilik lain, she asked me "are you talking to those things?".... huh? tak sedar tangan ngan mulut sama bergerak. kronik dah aku ni...



Kamen Rider Dark Kabuto dengan motor DX Extender


Serius, kalau ikut hati, nak je aku sambung membeli figurines KR nih. tapi, i have to move on... umur dah tua dah... hahaha, sampai bila nak perabis duit beli mainan mahal nih... kalau satu rm10 hinggit takpe la gak.. ape kate korang belikan buat hadiah birthday aku? elok2 january ni ada satu figurine yang dah lama semua orang tunggu akan keluar. SIC Kabuto. tak mahal, 5775 yen je. hahahaha


by the way, my all time favorite is this one: SIC Black RX (Classics 2008).





Adios!!!

0 comments:

Post a Comment